niedziela, 5 sierpnia 2012

A jeszcze rok temu w Poznaniu....wspomnienia z "Maski"

Bo zanim trafiłam do WSA, tajniki charakteryzacji teatralnej, makijażu i perukarstwa poznawałam właśnie w "Masce", szkole prowadzonej przez Panią Ewę Niedźwiedź i Jolantę Łobacz i to tam po raz pierwszy wzięłam do ręki szydełko perukarskie, dowiedziałam się czym się różnią od siebie pędzelki ścięte i trochę bardziej ścięte, oraz poznałam smak sztucznej krwi....

Przedstawiam więc kilka efektów mojej pracy....
 Lata 20....



Drag Queen....
....z powodu braku panów na naszych zajęciach makijaże wykonywane na koleżankach....


Pin Up....


Charakteryzacja barokowa....
....jeżeli ktoś miałby wątpliwości to tak to wciąż Klaudia....


Efekty Specjalne....



Praca semestralna....
....charakteryzacja dowolna, ja wybrałam efekty specjalne....


I to by było na tyle, dziękuję za uwagę....

2 komentarze:

  1. mogę zapytać gdzie uczysz się charakteryzacji ? :)( madzia3991@interia.eu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie, a jeszcze rok temu w Masce w Poznaniu :)

      Usuń